27 februari 2013

WANT TO ASTONISH? GET THIS NAIL POLISH!


Ik ben verslaafd aan nagellak! Je nagels zien er pas echt verzorgd en vrouwelijk uit, als je er een lakje overheen hebt gedaan. En daarom deel ik hier mijn favoriete nagellakjes met jullie! Elke week een ander merk en een andere kleur!



Deze week beginnen we met Papaya Punch van China Glaze. Het is alweer bijna lente, dus dat betekent dat we kunnen beginnen met frisse fruitachtige kleurtjes. Papaya Punch is oranje van kleur en heeft een mooie glans. De nagellak is al wat ouder en is afkomstig van de Island Escape collectie van China Glaze, maar blijft voor mij een all time favourite!



De nagellak is behoorlijk dekkend (dat vind ik altijd heel erg fijn), dus in principe hoef je maar 1 laagje te lakken. De kwastjes van China Glaze zijn flexibel en vergemakkelijken daarom het lakken. Je nagels zien er met deze nagellak in een handomdraai gezond én gelukkig uit!





Heb jij ook lak aan de winter? Lak je nagels dan met Papaya Punch!

De nagellak wordt verkocht vanaf € 6,95 en kun je onder andere nog vinden op Ebay.

Wat vind jij van Papaya Punch? Is het een kleurtje wat jij zou dragen? Of vind je de kleur oranje maar helemaal niks?

Heb je een nagellak waarvan je vindt dat ik die echt moet proberen? Plaats dan hieronder een comment. Wie weet zie je jouw uitgekozen kleur hier ge-swatched terug!




Geen opmerkingen: